20 راه برای بازاریابی کتاب ، وبلاگ یا تجارت شما
نوشته شده توسط : worldmarketing

20 راه برای بازاریابی کتاب ، وبلاگ یا تجارت شما
چگونه می توانید این کلمه را در مورد سایت ، وبلاگ ، کتاب ، تجارت ، محصول ، محصول ، رویداد ، خدمات یا پروژه خود پخش کنید؟ در بازاریابی امروز ، ایجاد روابط ، مفید بودن و ایجاد اعتماد مهم است.


این سه چیز زمان می برد ، اما وقتی به آنها متعهد شدید ، به این دو سؤال پاسخ دهید:

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ خواننده یا مشتری کامل شما کیست؟ این برای شناسایی بسیار مهم است و بازاریابی را بسیار ساده تر می کند. خاص باشید. "همه" جواب خوبی نیست. بازاریابی شما بسیار مؤثر خواهد بود.
آیا شما وب سایت دارید؟ اگر اینطور نیست ، یکی را بگیرید. آنقدر پیچیده نیست که به نظر برسد. شما می توانید مراحلی را که من اینجا شرح می دهم دنبال کنید. آنها کار می کنند که آیا شما می خواهید یک وبلاگ داشته باشید یا فقط یک وب سایت ثابت. اگر این وب سایت شما بدون وبلاگ می خواهید ، به سادگی صفحه اصلی خود را به عنوان یک صفحه استاتیک (که در آن پست نیز توضیح داده شده است) تنظیم کنید. یا موضوعی را انتخاب کنید که دارای صفحه اول مختلفی است که در آن ساخته شده است. اینجا موضوعی است که من استفاده می کنم و نکات من برای انتخاب طرحی که برای شما مفید باشد.
هنگامی که این موارد را تنظیم کردید ، در اینجا چند ایده بازاریابی آورده شده است:

1. در رسانه های اجتماعی درگیر شوید
مهربان باشید ، مفید باشید. فقط مسائل شخصی خود را تبلیغ نکنید ، روابط برقرار کنید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ همانطور که در پست خود در مورد بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای استفاده ذکر کردم ، به این فکر کنید که مخاطبان هدف شما از کجا معلق هستند و از همانجا شروع می کنند.

 

2. از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرید
ایجاد پروفایل های جذاب در کلیه کانال های رسانه های اجتماعی. مخاطبی را در نظر بگیرید که به احتمال زیاد می توانید پروفایل خود را برای هر یک جلب کنید و متناسب باشید. لازم نیست برای هر سیستم عامل از همان استفاده کنید. همچنین ، به یاد داشته باشید بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با موتورهای جستجو مانند توییتر و گوگل و پینترست و گوگل یکپارچه شده اند ، بنابراین در پروفایل ها ، توضیحات و پست های خود به کلمات کلیدی توجه کنید (به شماره 4 در نکات مراجعه کنید).

3. اشتراک گذاری اجتماعی را در سایت خود آسان کنید
دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در محتوای خود قرار دهید و دیگران را به اشتراک بگذارید.

4- تبلیغات رسانه های اجتماعی بخرید
مانند آن یا نه ، رسانه های اجتماعی از "بازی آزاد" به سمت "پرداخت بازی" حرکت می کنند. به عنوان مثال ، روزهایی نیست که بتوانید صفحه فیس بوک ایجاد کنید و هر کسی که دوست داشته باشد می تواند پست های شما را ببیند. پینترست ، اینستاگرام و دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از این پرونده پیروی می کنند. اگر آن را در بودجه خود دارید ، خرید تبلیغات رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

5- گروه متفکر را شروع یا پیدا کنید
یک گروه متفکر راهی مناسب برای ایجاد روابط و بهره مندی از مزایای متقابل همکاری با یکدیگر در جهت تبلیغ چیزهای دیگر است. پست من را بخوانید ، چرا باید برای اطلاعات بیشتر جزئی از گروه Mastermind باشید.

6. در همکاری های آنلاین شرکت کنید
روش های بسیاری وجود دارد که مردم در کنار یکدیگر کار می کنند ، منابع خود را با هم جمع می کنند و راه را برای پیش رو می گذرانند. برخی از نمونه ها عبارتند از فروش Ultimate Bundle ، چالش نوشتن 31 روز ، NaNoWriMo (نوشتن رمان در یک ماه) ، گروه های فیس بوک ، تخته های گروه پینترست و موارد دیگر.

اگر یک بلاگر هستید ، با وبلاگ نویسان دیگر گروه برقرار کنید و یک سری بنویسید و آن را با هم تبلیغ کنید. در اینجا چند مثال گذشته آورده شده است: The Ultimate Swap Swap ، 4 مادر ، راه ساده برای پس انداز پول و 31 روز تعجب.
7. به یک کنفرانس یا جلسه ملاقات بروید
این یکی از نکات برتر شبکه من است. اگر می توانید افراد را به صورت رو در رو ملاقات کنید ، این کار را انجام دهید. من نمی توانم به شما بگویم که چند نفر را شنیده ام می گویند که پس از برقراری ارتباط در زندگی واقعی ، شاهد پیشرفت چشمگیر در ترافیک یا تجارت بوده اند. اگر افراد بطور حضوری شما را بشناسند ، افراد به احتمال زیاد به شما اعتماد دارند و یا به چیزهای شما تبلیغ می کنند. دوباره ، روابط.

8- پادکست را شروع کنید
بنابراین بسیاری از مردم از مزایای این فضای نسبتاً جدید و در نتیجه غیرقابل جمع شدن لذت می برند. و محبوبیت پادکست افزایش می یابد. راه اندازی پادکست توسط جان لی دوماس (گورک پادکست؛ پیوند وابسته) مکان خوبی برای شروع است.
9. پخش زنده انجام دهید
اگر دوست دارید خودجوش باشید ، فیس بوک لایو به سرعت در حال تبدیل شدن به محلی برای پخش زنده است. اما می توانید از YouTube Live نیز استفاده کنید. برای ایجاد خود به عنوان یک اقتدار ، از فیلم زنده استفاده کنید ، محتوای مفیدی را به اشتراک بگذارید و با دیگران در ارتباط باشید.

10. استفاده از فیلم (Vlogging)
اگر ترجیح می دهید برنامه ریزی کنید ، یا می خواهید فرصتی برای ویرایش یا انجام چندین بار انجام دهید ، فیلم از پیش ضبط شده نیز گزینه بسیار خوبی است. اگر به عنوان مثال ، فیلم ها را در YouTube (کانال من) ارسال می کنید ، به گروهی از افراد دسترسی پیدا خواهید کرد که ممکن است در سایر قسمت های وب با آنها روبرو نشوید. این فیلم ها همچنین به راحتی در سایت شما جاسازی شده و در جای دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.
11.یک وبینار انجام دهید
این زمانی است که شما یک اسلایدها را در کنار هم قرار داده و یک جلسه آموزشی زنده را بصورت آنلاین انجام می دهید. در اینجا یک کارگاه وبینار رایگان است.

12. ایجاد صفحه نمایش یا آموزش
بسیاری از افراد یادگیرنده بینایی هستند و از یک گام به گام ویدیو برای کمک به آنها در انجام یک کار خاص قدردانی می کنند. اگر می توانید به مردم نشان دهید که چگونه کارهایی را در رایانه خود انجام دهید ، از ابزاری مانند Screencast-O-Matic (رایگان) یا ScreenFlow (مورد علاقه من برای Mac؛ پیوند وابسته) استفاده کنید تا صفحه رایانه خود را ضبط کنید در حالی که به طور شفاهی دستور می دهید.

13. اظهار نظر در مورد محتوای ایجاد شده توسط دیگران
این روشی آسان برای جلب چهره یا مارک شما در مقابل افراد است. همچنین در صورت ارائه توصیه های مفید می تواند یک استراتژی عالی برای ایجاد خود به عنوان ستون در یک طاقچه باشد. در اینجا نکات من برای اظهار نظر در مورد بلاگها به طور مؤثر ذکر شده است ، اما نکات مربوط به تقریباً هرگونه تعامل آنلاین قابل استفاده است.

14. یک برنامه آیفون ایجاد کنید
موبایل در حال انفجار است و افراد زیادی برای سایت یا محصول خود برنامه ایجاد می کنند. شما می توانید خودتان این کار را انجام دهید (گوگل آموزش های زیادی را برمی گرداند) یا شخصی را استخدام می کند که این کار را برای شما انجام دهد. مکانی مانند Upwork یا یک توسعه دهنده را امتحان کنید.

15. به کانالهای رسانه ای سنتی دسترسی پیدا کنید
پست 109 راه برای ایجاد تجارت غیرقابل مقاومت در برابر رسانه ، راه خوبی برای شروع کار است. و این مصاحبه پادکست ، چگونه لورن گروتمن در تلویزیون تمام وقت در تلویزیون می شود ، همچنین پر از نکات عالی است.

16. برای یک مجله تجارت بنویسید
اگر موضوع یا طاقچه شما منطقی است و می دانید مخاطب هدف شما مجلات تجارت می خواند ، در اینجا مقاله ای با راهنمایی برای کمک به شما است.

17. دریافت توصیفات
در نظر بگیرید با افرادی که ایمیل های خوبی را ارسال کرده اند یا اظهار نظر کرده اند در مورد شما ، وبلاگ ، کتاب ، محصول یا خدمات خود بگویید. بپرسید که آیا شما مایل به ارائه یک توصیف هستید. در اینجا چند روش برای به حداکثر رساندن توصیفات آورده شده است.

18. ارسال لیست های لیست
به موضوع خود بیاندیشید. بیایید بگوییم که این چوب است. اکنون در مورد لیست هایی که می توانید مربوط به نجاری سازی کنید فکر کنید. به عنوان مثال ، "5 نجاری كه در یوتیوب دنبال می شوند" یا "10 ابزاری كه همه نجاران نباید بدون آن انجام دهند" یا "8 وب سایت برتر صنعت چوب" یا "15 ترفند نجاری برای صرفه جویی در وقت". شما ایده را می گیرید.

برخی از بهترین پستهای لیست موارد برجسته دیگران است. چرا؟ از آنجا که در این صورت می توانید با افرادی که ذکر کرده اید تماس بگیرید (من ترجیح می دهم از طریق رسانه های اجتماعی ، اما ایمیل در صورت عدم دسترسی اسپم قابل قبول است) و به آنها بگویید که آنها را برجسته کرده اید. آنها اغلب پست شما را با پیروان خودشان به اشتراک می گذارند.

یک تاکتیک محبوب دیگر ، فکر کردن به یک موضوع و سپس ارسال یک دسته از تأثیرگذار در طاقچه شماست. به آنها بگویید که می خواهید درمورد [موضوع] پستی بنویسید و از آنها بخواهید چیزی مانند "من دوست دارم شما را درج کنم. آیا می توانید یکی از بهترین نکات خود را برای [موضوع] برای من بگویید؟ " اگر آنها شرکت کردند ، از آنها سپاسگزاریم ، در پست خود نام و پیوند دهید (البته) و با ارسال لینک سریع هنگام ارسال مستقیم ، از طریق ایمیل آنها را به آنها ایمیل بزنید.

19. یک راهنمای جامع "آسان" را دنبال کنید
یک نکته در مورد اینترنت این است که اطلاعات در سراسر مکان پراکنده می شوند و پیدا کردن آن دشوار است. خوب است وقتی همه چیز به طور مرتب در هم قرار می گیرد و برای افرادی که بازدید می کنند به وضوح قابل دسترسی است. راهنماهای چگونگی کار زیادی هستند ، اما مردم دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند. اگر یک مقاله عالی بنویسید ، پتانسیل انتشار آن بسیار عالی است. و شما این توانایی را دارید که به عنوان یک رهبر فکر در طاقچه خود ایستادگی کنید. این کاری است که من با نحوه شروع یک بلاگ انجام دادم و این منبع ترافیک عالی برای من است.

20- یک مطالعه موردی انجام دهید
چرا خواننده ای را برای ویژگی انتخاب نمی کنید ، مشکلی را که می خواهید بپرسید و سپس آن را برای آنها در یک پست ، سری ، پادکست یا ویدئو حل می کنید؟ مردم عاشق عملی و دستی هستند ، "اینگونه است که من این کار را می کردم" نوع آموزش. مزیت اضافه شده ، امیدوارم خواننده ای که به شما کمک کرده اند پست یا سریال شما را نیز تبلیغ کند.





:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: